
Hej og velkommen til min smykkeshop <3
Jeg har altid elsket at være kreativ, det gør mig vildt glad, at se andre have glæde af mine kreationer. Derfor har jeg startet Tullin Studio.
Jeg hedder Amalie-Victoria, og det er mig, der designer, producerer og pakker smykkerne.
Jeg bruger et mix af genbrugsperler, nye perler og upcyclede smykkedele i de håndlavede smykker.
Jeg laver også smykker på bestilling, så hvis du har et drømmesmykke i tankerne, så tøv ikke med at sende mig en besked.
Knus fra Amalie-Victoria<3